We don't need no education
Forum nie poświęcone nauce:P
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum We don't need no education Strona Główna
->
Klasy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
BlackBoard
----------------
Off Topic
Regulamin
Zapytania i pomysły
Enemy Territory
----------------
Klasy
Download
Arsenał
Mapy
Server
CoD2
----------------
Call of Duty 2
Counter Strike
----------------
Download
A cóż to za twór?
Arsenał
Ogame
----------------
Wszystko o OGame
Małe conieco
----------------
Minigierki
Gierki dla dorosłych:)
Linkownia
Pliki
Filmiki
Warezownia
MU
----------------
MU
Servy
Download
Klasy
Pliki serverowe
Tibia
----------------
Download
Opis gry
Klasy
Krainy
Servy
Stawianie serva
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zieli
Wysłany: Wto 10:22, 25 Paź 2005
Temat postu: Field Ops
Field Ops
Tak jest, teraz jesteś tym gościem, jedyna klasa która nie tylko wzywa naloty dywanowe oraz artylerię lornetką czy flarą ale także to że jesteś chodzącym stojakiem z amunicją. Do boju ruszasz z podstawowymi brońmi ale dodatki które masz w zanadrzu sprawiają wróg czuje do ciebie o wiele większy szacunek.
Jako że Field Ops jest klasą opartą na broni dobrze jest być obok kogoś kto obsługuje coś konkretnego, mianowicie klasy żołnierza. Żołnierz jako że koncentruje się najbardziej na zadawaniu obrażeń przeciwnikowi zużywa najwięcej amunicji więc dobrze jest pamiętać o zaopatrywaniu go w nią.
Teraz o wadach i zaletach korzystania z artylerii. Jako że Artyleria jest wzywana przez lornetkę, nie jak Lotnictwo które wymaga by rzucić dla nich flarę, Artyleria jest bronią dalszego zasięgu. Obydwa rodzaje ataku musza być używane na zewnątrz. Walka w pomieszczeniach mocno osłabia nasze możliwości, dobrze jest więc mieć w pobliżu kogoś kto umie lepiej od nas strzelać.
Ogólnie, z możliwością wezwania niszczącej wszystko artylerii która niszczy pojazdy oraz wieksze grupy wrogich wojaków Field Ops najbardziej przydaje się na otwartej przestrzeni. Zarówno Artyleria jak i wezwanie Lotnictwa wymagają pełnego paska mocy więc dobrze jest zaplanować ostrzał. Wraz ze wzrotem umiejętności będziemy mogli rozdawać więcej amunicji czy nawet wykryć od razu przebranego wroga.
Jako że jego zalety poważnie mieszają w szeregach wroga jest on częstym celem wrogich snajperów. Miej to na uwadze gdy stoisz za długo w jakimś miejscu. Dobrze jest mieć wtedy kogoś kto dostrzeże zagrożenie w porę i zacznie ostrzeliwywać wroga. Warto jest celować w miejsca gdzie wróg będzie coś budował, na trasy czołgów bądź tam gdzie po prostu muszą się tłoczyć by przejść dalej.
Sygnalizacja Artyleryjska
Za każde zebrane pudełko amunicji dostajemy 1XP, za każdego przeciwnika zabitego nalotem dywanowym 3XP, artylerią 4XP oraz 5XP za zniszczenie celu którymkolwiek z nich.
Sygnalizacja poziom 1: Ulepszone zapasy
Twoja wydajnośc bojowa daje ci dostęp do ulepszonych zapasów, każdy pakunek amunicji będzie zawierał dodatkowy magazynek oraz będzie zużywał jedynie 15% zamiast 25% paska mocy
Sygnalizacja poziom 2: Ulepszona sygnalizacja
Twoje doświadczenie pozwala ci wzywać częsciej wsparcie. Podczas wezwania Lotnictwa czy Artylerii zużywasz jedynie 2/3 paska mocy
Sygnalizacja poziom 3: Ulepszone powietrzne i naziemne wsparcie
Ataki Artylerii i Lotnictwa trwają 2 razy dłużej zadając tym samym 2 razy więcej obrażeń
Sygnalizacja poziom 4: Rozpoznanie Wroga
twoje doświadczenie obserwacyjne potrafi ci zidentyfikować przebranego szpiega i podać jego koordynaty innym członkom drużyny.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin