We don't need no education
Forum nie poświęcone nauce:P
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum We don't need no education Strona Główna
->
Mapy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
BlackBoard
----------------
Off Topic
Regulamin
Zapytania i pomysły
Enemy Territory
----------------
Klasy
Download
Arsenał
Mapy
Server
CoD2
----------------
Call of Duty 2
Counter Strike
----------------
Download
A cóż to za twór?
Arsenał
Ogame
----------------
Wszystko o OGame
Małe conieco
----------------
Minigierki
Gierki dla dorosłych:)
Linkownia
Pliki
Filmiki
Warezownia
MU
----------------
MU
Servy
Download
Klasy
Pliki serverowe
Tibia
----------------
Download
Opis gry
Klasy
Krainy
Servy
Stawianie serva
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zieli
Wysłany: Śro 17:14, 26 Paź 2005
Temat postu: Oasis
Zadaniem Allies jest wysadzenie dwóch dział położonych wewnątrz twierdzy Axis. Allies mogą wybrać siłowe rozwiązanie wysadzając mury miasta, lub też drogę poprzez tunele pod miastem, jednak te trzeba najpierw osuszyć przy użyciu pomp wodnych.
Centralny respawn point znajduje sie na terenie starego miasta, obok drugiej pompy i pokoju z amunicja i apteczkami. Po przedarciu sie przez mury, inżynierowie będą musieli wysadzić oba, znajdujące się na samym konću rewiru Axis, działa.
Allies:
Na początku Axis respawują na starym mieście, więc musicie zająć ten punkt najszybciej jak to będzie możliwe. Będziecie potrzebować dużej ilości czasu na atakowanie twierdzy Axis, więc nie powinniście go marnować na przemieszczanie się z waszego obozu na teren starego miasta. Nie przejmujcie się command postem, nie przejmujcie się pompami - po pierwsze zajmijcie centralny spawn point, a wtedy bez przeszkód będziecie mogli budować co się wam podoba.
Może się zdarzyć, że team Axis będzie się skladał z nowicjuszy i zostawią stare miasto bez obrony. W innym przypadku trzymajcie się skrajnej lewej drogi, która doprowadzi was na dach bunkra. Obsypcie wroga gradem granatów, a czas natarcia dobierzcie tak, by czas respawnu nastąpił chwilę po tym, jak założycie flagę - zanim pozostali Axis odzyskają kontrolę na pomieszczeniem.
Jak tylko znajdziecie się po drugiej stronie murów, Axis zapewne cofną się i rozstawią obronę ochraniając położony najbardziej w głębi obszar bazy. Powinniście się upewnić, że tunele są osuszone, zmuszając Axis do skoncentrowania się na dwóch wejściach. Inżynierowie przeciwnika, zapewne zaczną rozstawiać miny broniąc dojścia do dział, ale możecie uniknąc wiele z nich wybierając drabinę znajdująca się pod gniazdem mg42, zamiast głównych schodów.
Axis:
Częstym błędem w wykonaniu Axis jest rozbiegnięcie się po pierwszym spawnie i pozostawienie starego miasta bez obrony. Tymczasem, jest to całkiem łatwe do obrony pomieszczenie i im dłużej utrzymacie go, tym większe problemy będzie miał przeciwnik z dotarciem poza mury. Obok tego pomieszczenia znajduje się amunicja i apteczki, co jeszcze ułatwi obronę, więc nie oddajcie go bez walki !
Po tym jak Allies przedrą się poza mury powinniście skoncentrować obronę na tyłach swojej bazy. Zaminujcie dokładnie cały plac, szczególnie teren tuż przed schodami prowadzącymi do dział. Korzystajcie z gniazd mg42, oraz ze znajdujący się obok dział idealnych miejsc do kampienia.
W waszym interesie jest by wróg jak najwięcej się nabiegał w tę i z powrotem, zanim go zabijecie, więc nie wybiegajcie w kierunku starego miasta starając się tam rozstawić obronę. Trzymajcie się tyłów bazy, gdzie można to zrobić efektywnie, a będziecie w stanie powstrzymać Allies i wygracie !
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin