We don't need no education
Forum nie poświęcone nauce:P
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum We don't need no education Strona Główna
->
Mapy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
BlackBoard
----------------
Off Topic
Regulamin
Zapytania i pomysły
Enemy Territory
----------------
Klasy
Download
Arsenał
Mapy
Server
CoD2
----------------
Call of Duty 2
Counter Strike
----------------
Download
A cóż to za twór?
Arsenał
Ogame
----------------
Wszystko o OGame
Małe conieco
----------------
Minigierki
Gierki dla dorosłych:)
Linkownia
Pliki
Filmiki
Warezownia
MU
----------------
MU
Servy
Download
Klasy
Pliki serverowe
Tibia
----------------
Download
Opis gry
Klasy
Krainy
Servy
Stawianie serva
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zieli
Wysłany: Śro 17:24, 26 Paź 2005
Temat postu: Radar
Zadaniem Allies, na tej położonej wsród gór mapce, jest wtargnięcie do środka bazy Axis i ukradzenie, w celu analizy, dwóch zestawów części z dwóch nowych radarów. Radary, pod których talerzami znajduja sie te części, położone są na dziedzińcu, wewnątrz bazy Axis.
Zdobycie przez Allies centralnego bunkra znacznie ułatwi iżynierowi wysadzenie głównej bramy prowadzącej na teren bazy. Bardziej dyskretna droga na dziedziniec prowadzi przez bunkier położony z boku, na wschodzie - znajduje się tam także jedyny na tej mapce Command Post.
Po tym jak Allies zdobędą części radaru muszą donieść go do ciężarówki czekającej tuż przed bazą Axis ( w pobliżu centralnego bunkra ). Nie oznacza, że jest to łatwe zadanie: dziedziniec Axis to w większości otwarta przestrzeń, pełna idealnych dla snajpera stanowisk, w związku z czym ucieczka może być niezwyle trudna.
Allies:
Po pierwsze: musicie zająć jak najszybciej centralny bunkier - nie można marnować czasu na walke o niego. POwinniście jednym, zdecydowanym uderzeniem całego teamu zmieśc obronę przeciwnika w tym miejscu. Dzięki temu cały, przeznaczony na tą mapkę, czas będziecie mogli przeznaczyć na wykradzenie obu zestawów części.
Jedyny wyjątek można zrobić dla jednego lub dwóch inżynierów, którzy tak szybko jak to tylko możliwe, powinni dotrzeć do bocznego bunkra i wysadzić jego drzwi zanim Axis się tam zjawią. Przy odrobinie szczęścia, będziecie w stanie wykraść jeden zestaw części i dotrzeć z nim do głównej bramy w chwilę po tym jak reszta teamu ją wysadzi.
Jak tylko zajmiecie centralny bunkier, najlepszym rozwiązaniem będzie rozdzielenie obrony Axis. Przeciwnicy są w stanie, bez większych problemów, bronić głównego wejścia przez dłuższy czas, więc musicie utrzymać kontrolę nad bocznym bunkrem. Stąd, o ile obiegniecie garaż od tyłu, o wiele łatwiej będzie dostać się do wschodniego radaru. Z pewnością natkniecie się tam na przeciwnika czającego się w trawie, więc uważajcie !
Podobnie, prawdopodobnie napotkacie mniejszy opór przeciwnika jeśli spróbujecie dostać się do zachodniego radaru obiegając garaż i główny budynek Axis od tyłu. Przyczajcie się przy radarze, poczekajcie na pełen pasek sprintu, i wtedy wyczekując na korzystny moment możecie błyskawicznie dostać sie do ciężarówki poprzez główne wejście.
Oczywiście nie zostawiajcie głównego wejścia bez obrony, dwie lub trzy osoby, przynajmniej jeden mg42, i nieprzerwane naloty, czy artyleria powinny pozwolić utrzymać kontrolę nad głównym wejściem.
Axis:
Waszym pierwszym celem jest utrzymanie kontroli nad centralnym bunkrem, oraz nad sąsiedztwem ciężarówki, a także niedopuszczenie do wysadzenia drzwi bocznego bunkra. Utrzymanie danych pozycji uniemożliwi dostanie się Allies do wnętrza bazy.
Utrata centralnego bunkra, nie powinna oznaczać rezygnacji z obrony drzwi bocznego bunkra. Inżynier podkładający miny plus kilka innych osób musi pilnować tej pozycji. Powinno to wystarczyć o ile Allies nie zaatakują bocznego bunkra całym teamem. Utrzymanie tej pozycji pozwoli pozostałej części teamu bronić głównego wejścia, co nie jest wymagającym zadaniem.
W momencie wysadzenia bramy przez przeciwnika, obrona sprowadza się do utrzymania własnych pozycji ( kampienia ? ). Trzy kluczowe punkty, które muszą być bronione to brama i oba radary. Na szczęście rozplanowanie dziedzińca pozwala na rażenie ogniem wielu miejsc na raz, a idealnymi miejscami do tego są wieża strażnicza oraz okna głównego budynku Axis wychodzące na dziedziniec.
Jeśli nawet przeciwnik pochwyci zestaw części, nie panikujcie, zachowajcie swoje pozycje obronne. Są tylko dwa wyjścia z bazy, i w tym momencie powinienny być w zasięgu waszego ognia. W innym przypadku pobiegnijcie w kierunku głównego wejścia i spróbujce złapać w zasadzke niosącego "zdobycz" w momencie, gdy bedzie chcial zabezpieczyć części na ciężarówce.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin